Navy CSI.

Sitter och kollar på Navy csi med broder D men jag orkar nästan inte hålla ögonen öppna så jag ska gå och göra mig klar för sängen och lägga mig och jag hoppas att jag får sova hela natten och vakna utvilad.

Morgondagens planer är inte riktigt klara än men tror det blir en sväng ner på stada med mamma och kika runt lite och funderar på en ny piercing, fick ju presentkort av mamma i julklapp men vet inte riktigt vart än fast har några ider.

Och så behöver jag en ny mascara och så ska jag leta efter en sak jag hittade på HMs hemsida, sen blir det alltid massa annat också, haha!

Godnatt på er snyggingar ;*

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback