Ont i fötterna.

Nu är jag hemma eller ja jag hat vart hemma i drygt en timme och hållt på packat upp lite saker som jag köpt och som jag fått av mammi, hittade en hel del saker idag men det blev mest små saker; en grön lång topp, makeup-remover, en fotlänk i silver, en halskedja till alla mina berlocker, 2 par örhängen, hårspray, ansiksmasker och lite sånt.
Så fick jag tre skitsöta små blommor av mamma.

När jag va mindre hade vi gårdsfester här på gården varje månad, skitmysigt var det med alla vänner och grannar. Det fanns en gammal tant på kanske 75 år som brukade vara med som sen helt plöstligt försvann och alla trodde hon hade dött men vi träffade henne idag och hon är riktigt gammal nu så hon kände inte igen oss.

Har vart på morfars grav idag också och bytt ut hans ros, han får alltid en ros av mig när jag åker dit.

Mina fötter värker, ajaj .. I kväll ska jag se på Körslaget, GO HANNA! Hörs sen!

Puss! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback