Planer kan ändras fort.

Blev ingen tur till Sandviken idag för det skulle ha blivit för stressigt så att jag följde med mamma ner på kappahl för hon skulle kolla på en tröja och ta ut medecin till resan.

Var äntligen iväg till Redrum idag så nu har jag en ny söt liten plupp som just nu är lite öm men annars så är det ingen fara.

Det blev en mysig middag idag med räkmackor och bacardi, mums! Och nu sitter vi oh kollar lite på Let's dance bara för att jag är kåt på Niclas Wahlgren, haha! *blinkblink*
Ska se på AMF klockan nio tror jag om inte mamma vill se Hasse.

Uppdaterar lite innan jag lägger mig senare, ska lägga mig i hyfsat tid så jag slipper gå runt oh vara trött hela dagarna.

Puss! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback