Torsdag!

Vaknade före klockan idag så drygt men jag är iallafall pigg så jag skriver ett litet inlägg här innan jag gör mig iordning för skolan.

Idag kommer nog min hårförlägning för mamma hade fått hem den igår och skickade det till mig, guud så kul!

Oh idag har vi engelska och historia .. usch. historian är värst engelskan kan vara rätt kul om Fredde och Emma är där, annars är den bara helvete. Så har jag min UF lektion som kan tycker är rätt kul men jävligt svårt att klara av tycker jag.

Nu ska jag gå och göra mig iordning, vi hörs kanske från skolan . Have a nice day!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Tack =)

Idag är ingen bra dag. Mitt knä hoppade ur led på jobbet. =(



Kramar




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback