Tidsfördriv på tåget.

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag är nöjd som det är.
Skulle du vilja flytta från Sverige?
Nej inte helt och hållet.
Skulle du bli arg om din vän svek dig?
Enormt ledsen och sen arg.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha ohyes!.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej känner inte riktigt för det just nu.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nepp.

Kan du slicka dig på näsan?

Inte det heller.

Kan du kolla i kors med ögonen?

Jaa, vill du se?!

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja, jag är ärlig av mig.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Haha jadå, fast möjligt att jag får anstränga mig.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Jupp, men rätt tråkigt om alla andra dricker.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca bröstvårtan?

Det vore fräckt men nej.
Kan du suga?

Haha ja.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Kan kan jag om jag gör det är en annan sak.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo, det har jag.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Min mamma iaf.

Har du ett syskon?

Yes.

Har du varit full den här månaden?

Nix.

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Kanske när jag var mindre.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag tröttnar aldrig på frågor!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, inte sen i morse.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Yes.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Jo, men jag vill inte.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Japp.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja, det har jag. Men inte samtidigt, haha.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag har rätt så delade platser där, Jessy, Rosemarie och Sisela.

Vem älskar du?

Mamma, haha!

Vem hade du senast sex med?

*förtränger*.

Vem vill du bli full med?

Ingen just nu.

Vem är den bästa artisten?
Jocke Berg!

Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma.

Vem har du en liten crush i?

Vad är det. *känner sig dum*

Vem är snyggast i världen?

Brolle.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min familj.

Vem är snällast i världen?

Bamse? haha!

Vem är din bästa kompis?

Ja, det har inte ändrats sedan sist.
Vem vill du prata med?

Någon rolig.

Vem sov du med senast?

Sandie.

Vem såg du full senast?

Danne.

Vem vet allt om dig?

Jag tror inte att någon vet allt.. men Rosemarie och Sisela är väl de som vet mest. Emelie knappar in också.

Vem kysste du senast?

Markus.

Vem kramade du senast?

Sisela.

Vem kan berätta allt för dig?

De jag kan berätta allt för, kan berätta allt för mig.

Vem kan du berätta allt för?

.. läs ovan.
Vem hatar du?
Dumt att hata.

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback