Vissa dagar går bara inte.

Natten har varit völdigt jobbig för jag har inte sovit många minuter alls, så idag kommer jag inte att klara av att gå ut. jag fick avboka min tid hos psykologen och sjukanmäla mig, jag ska till skolläkaren imorgon istället får se vad han har och komma men för förslag för att jag orkar inte hålla på må såhär.

Så idag ska jag bara ta det lungt för jag är sjukt trött men kan inte sova för att tankarna och känslorna bara far omkring så jag ska ta och läsa lite i min underbara bok och försöka städa lite här och kanske om jag klarar av det så ska jag försöka plugga lite.

Jag saknar min gullunge men honom lär jag ju inte få träffa på ett tag, jävla idiotmänniska!


Vi hörs senare!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback