(God)morgon!

Jag försöker verkligen vara posetiv och tänka posetiva tankar men känns som om alla jobbiga känslor och tankar vinner över det posetiva jag försöker få fram.

Natten har variit skitjobbig knappt sovit ett skit och tankarna har snurrat runt som fan .. mer om det skriver jag inte här. Dom som verklgen bryr sig får väl veta ifall dom känner för det ..

Ska ju egentligen åka till skolan i eftermiddag men som det känns nu så blir jag hemma denna veckan också, sen ska jag till läkaren nästa vecka och prata med honom.

Vi hörs senare, ska försöka få i mig lite frukost och förhoppningsvis må lite bättre snart om jag vet att jag inte åker idag.

Puss ;*



Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback