Hemmaspa.

Har haft en lugn och trevlig fredagkväll framför tv tillsammans med mamma, alltid mysigt!

Sen så blev det lite hemmaspa med ansiksmask och sånt så nu är man len som en babyrumpa, haha!

Det har inte hänt speciellt mycket sen jag skrev sist så att det finns inte så mycket mer att skriva ikväll, jag börjar iallafall bli trött och sitter och gäspar så jag blir nog inte uppe särsildt länge.

Just ja, köpte en hårspray hos frisören idag som sägs ge massa volym så den ska jag testa imorgon får se om den är lika bra som det sägs med tanke på priset.

Funderar på att lägga mig och läsa min älskade bok men jag försöker hålla på den lite för jag har redan läst typ hundrafemtio sidor och jag vill inte att den ska ta slut, när jag börjar läsa så läser jag tills ögonen är så torra och svider av trötthet. Det är illa, haha!

Godnatt på er iallafall så hörs vi imorgon innan jag åker till Valbo!

Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback