Lördag!

Jag har precis klivit ur sängen och jag känner mig helt fucked up idag, har ont i halsen och det värker i kroppen så det blir en riktigt lugn dag för mig idag med AA-maraton och massa filmer.

Det kanon väder ute idag så det är typiskt att man ska bli sjuk då .. Skulle egentligen iväg och fira en vän till familjen idag för han fyller år och så skulle jag leka lite med Kim, hans mamma behöver rätt så mycket avlastning nu när nya bebisen är här och Kim är rätt så bortskämd med uppmärksamhet så han behöver att jag bara ängnar min tid åt honom.

Om jag orkar lite senare så ska jag plocka igenom massa saker i mitt rum, jag har alldels för mycket saker men för litet rum så jag vet inte vart jag ska lägga alla grejer det är typ fullt överallt.

Puss så länge ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback