Myspys!

Sorry för en riktigt dålig blogg dag men jag har inte haft tid att uppdatera något först nu.

Har vart barnvakt åt Kim hela dagen och vi har haft det super mysigt och skitkul, varit ute och lekt, sjungit och dansat sen lyckades jag till och med att få unge att  sova vilket bara hans mamma brukar få i vanliga fall så man känner sig väldigt glad när man vet att han känner sig trygg med mig.

Vår långhåriga perser har vart hos frissan idag också och nu är hon helt groggy efter narkosen.

Sen var jag själv så trött så att jag somnade att par timmar nu ikväll men är lika trött nu igen så det blir snart sängen ändå och om typ femton minuter fyller lilla jag 20!

Träffade pappan till en kille jag gick på dagis men och han berättade att Stoffe hans son brukar prata om mig, jag fattar inte hur han minns mig som jag minns knappt honom, haha!

Godnatt ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback