Nyklippt and happy.

Är som jag skrev förut idag på riktigt bra humör idag och det är jag fortfarande och så har jag varit iväg och klippt, färgat och slingat håret, det tog sin lilla tid, nästan tre timmar med helt klart värdt det och det gick bara på 1200 kronor, trodde det skulle bli dyrare eftersom jag var på en av Gävles populäraste ställe.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa framför tvn, det är Så ska det låta och Singing bee det kan vara rätt kul ibland speciellt att höra hur jävla illa vissa sjunger och så är det faktiskt kul att testa sina egna kunskaper. Jag är rätt så bra på texter och så.

Imorgon har jag lovat mamma att följa med henne på köpis och kolla lite för hon skulle dit och lämna tillbaka något.

Jag skriver lite senare, kanske lägger in lite bilder som jag lovat och imorgon ska jag lägga upp bilder på håret.

Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback