Sjukt trött.

Har suttit i fotöljen och kollat på ett av mina favorit avsnitt av Cityakuten när Dr Sexy får stå ute på parkeringen i bara kalsonger i en kall ducsh.

Kimpa blev hämtat för drygt två timmar sen och är nu hemma med sin pappa som kom ifrån jobbet, han jobbar natt .. Jag är helt slut efter att ha lekt med honom plus att jag verkligen sovit bajsdåligt inatt, känner mig helt borta i huvudet.

Min misse är hos vetrinären igen för hon var fortfarande helt borta idag och vi ringde dom och dom tyckte hon skulle komma ner igen och göra fler prover och eventuellt få dropp igen, hon måste bli pigg igen! Jag älskar den kissen mest, alla fäster sig väl vid en speciell ju. Mamma tycker bäst om Lillan, Danne tycker bäst om Wilma och jag Sheila. Vi skulle få hämta henne vid sju ikväll.

Jag måste ta och sysselsätta mig med nåt snart innan jag somnar!

Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback