santa's little helper.

äntligen jullov och jag är hemma i mitt älskade gävle. känns så skönt. det är bara fyra dagar kvar till julafton :] är klar med alla julklappar så jag ska bara slå in dom som är kvar. men ska följa med mammsen på fredag hon behöver hjälp med lite saker till danne.

GRATTIS TILL DANNE SOM IDAG FYLLER SJUTTON <3

haha hade extremt kul med rosemarie på tåget idag. shit vad vi garvade oh hade oss. det var nån kille som hjälpte henne med  hennes väska och hon trodde det var jag xD sen skulle han hjälpa mig med jag ville inte haha. och så hade rosemarie med sig nå bilder hon ritat som var riktigt stooora som jag skulle vara smart att lägga upp på hyllan men efter typ tjugo min ramlade dom ner oh jag garvade så jag trodde jag skulle döööö!
sen var det ett äldre par som satt snett emot oss som dukade fram på ett bord med duk och allt och jag började såklart garva åt det med. älskar mina stunder med dig gums <3

åt lunch med min söta annica idag också :} alltid lika trevligt gumman. <3


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback