(echo, echo, echo, echo)

.. är visst inne i en arkfas igen nu xD

har sett vackra ola på tv ikväll :] <3 nu sitter jag bara här och halvsover, är aptrött.
haft en trevlig dag idag faktiskt. är på mycket bättre humör idag än vad jag var igår. haft kanonkul med fredde och niklas i skolan. va bara vi i skolan idag. först bara jag och fredde på samhället sen till svenskan ploppade niklas upp sen drog vi in till stan och gick på krämaren xP sen skulle jag till stationen så jag gick och möta patricia och vi knallade iväg till stationen där typ alla var :] annica, hugo, tess, jocke, alex och sisela. åkte iallafall med tess och jocke så man fick lite sällskap :]

idag har jag vart i källaren och rotat runt med mamma efter julkartongerna och efter mycket om och men så hittade vi dom :D

näej det var allt för mig idag :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback