plugg plugg plugg ..

ja det är väl det jag försöker syssla med nu men det är ju såå jävla tråkigt .. orka läsa massa skit om näthandel, betalningar fan&hans moster .. men jo det måste ju göras och ska vara klart till imorgon ..FUCK! fast jag lär ju vara uppe ett tag .. sisse oh jag sov till halv två typ sen har vi suttit oh kollat på en julfilm haha! och så laddade vi faktiskt ner lite julmusik (a) ja der är ju faktiskt "bara" en månad kvar till jullovet :D *halleluja moment *

idag har jag pratat med kim i telefon :D okej .. han sa inte så mycket hahah men han är såå söt att lyssna på :]

till helgen är det öppenhus på skolan, kom och roa mig vetja :D det lär ju suga apballe där! men jaaa  man måste ju vara med på den skiten om man vill ha ledigt lite tidigare före jul :]

jaa läxorna försvinner ju inte bara för att jag sitter här och skriver så åter till dom ;/

btw, jag väntar på dig ;) hihi!



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback