tidsfördriv.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nix.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Omega3 tror jag.
Vad åt du senast?
Pasta med pastasås.
Har du varit med i en rättegång?
nääj.
Är du polare med grannarna?
Man hejar väl iallafall. Fast på heden <3
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.
Vilka länder har du bott i?
I sevrige bara
Senaste piercingen?
Min industrial.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I lördags när jag och jessy åkte till köpis.
Gay?
Nix.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Har man väl .. ;/
Har du något husdjur?
Fem katter.
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej.
Har du varit på stranden?
JAAA!
Minns du dina/din musiklärares namn?
Japp, Ulrika.
Hur bra är din syn?
Inte så bra. Anväder linser eller glasögon.
Har du varit på ett party?
Jadå :)
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ohyes i en såndär stålbur!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Skulle ju vara kul för hans skull :)
Har du varit utomlands?
Bara i norden.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nä det tror jag inte eller det bror väl på varför.
Var är dina syskon just nu?
Danne matar katterna.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag vaknade upp och va i örebro iställe för här.
Vem ringde dig senast?
Min mamma.
Vilken tid gick du upp imorse?
Jag vaknade runt två. haha!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Tsss det är för intimt i denna blogg ;)
Har du färglinser?
Nope men jag ska skaffa snart.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Satt och lyssna på musik och chattade.
Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar mig i speglen typ.
Vad ska du göra efter det här?
Prata med en person hoppas jag :)

---

kommer säkert några fler listor, i'm soo fucking booored!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback