i'm in love with you but i can't say it ..

.. to you. you're my special gummybear.

okej idag är jag lite piggare än vad jag var igår. haha! :] tänk vad lite sömn kan göra..
hade iallafall som sagt väldigt trevligt på kryssningen oh ja jag stog faktiskt ut med att lyssna på lassestefanz fast då då med hjälp av lite goda drinkar xD
och vi hade världens mysigaste oh lyxigaste hytt :D fick gratis skumpa oh allt.
dock fast det inte skärsildt mycket söta pojkar mest bara massa gubbs.
värsta fulla gubben som skulle med mig på toa. haha! men nix det fick han inte.


och idag har jag träffat världens sötaste bebis. min gudson kim som föddes i tisdags :] helt jäwla underbar är han. så lugn oh snäll. bytte blöja på han två gånger idag -stolt-.
nu har JAG av alla människor också börjat längta efter en litet bebis :]

nää nu ska jag gå oh tvätta mig oh ta och lägga mig oh sussa.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linn

Nää vad söt bebis! Förstår att du vill ha en själv ;)

2007-09-15 @ 12:17:53



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback