Du rubbar hela min existens.

HELVETE! jag har fått problem med mina öron igen .. har klarat mig länge nu så nu är det dags igen. :| skitkul. sov inte mycket alls inatt för det gjorde ont i öronen. ja det blir ju bara att gå till doktorn och få såna där droppar som hälper drygt en månad eller två sen är skiten tillbaka igen.

så idag blev jag ju hemma från skolan :/ hatar att sitta inne och vara sjuk så imorgon hade jag tänkt försöka tvinga mig iväg till skolan :] för sen SKA jag iväg till marieberg med sisela. :>

ikväll är det säsongsavslutning på prision break ;/ känns ju typ som om det nyss börjar igen.

jag ska se till att inte hamna där igen .. :] i can do it. jag är stark!


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback