Håltimme från 10:30 - 13:10.

Minns när man gick på grundskolan och längtade tills man skulle börja gymnasiet och få massa håltimmar men när man äntligen fick dom så tycker man det är döö tråkigt.

Sa till min lärare att jag behövde plugga lite extra vilket jag egentligen behöver men sen orken har jag inte så nu bara sitter jag här, skulle egentligen vara med Sisse och Daniel men dom försvan med vår nya lärare som dom skulle ha Information och Layout med, den kursen jag hade förra året. Haha, stackare!

Och jag har varit ensam på både svenskan och matten för min klass är borta, sjuka eller nåt *blinkblink* Så på matten var det jag och två lärare, kändes lite udda. haha.

Om typ en timme ska jag gå och käka lunch med Sisela sen ska vi ha en lektion tillsammans fast olika kurser. Hon har dom kurserna jag hade förra året ju och jag ska ha rättskunskap .. Riktigt tråkigt är det!

Gillar inte detta rum jag sitter i, det är rätt skitigt och skabbit ser ut lite som på tekniksalen på högstatiet, det är väldigt instängt också oh jag är trött som statan just nu. Därför jag kommer på massa onödiga saker att skriva här för att hålla mig sysselsatt.

Nu ska jag leta fram någon rolig lista att göra och pluppa in här på bloggen.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Min andra bloggtävling som jag lovade att jag skulle ha kommer snart i bloggen. Kom gärna in och rösta på vad det ska vara för vinst... =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback