Hejdå Gävle!

Har varit uppe i typ 40 minuter nu, gick rätt bra att komma upp faktiskt men låg kvar typ 30 minuter ändå. Sov rätt konstigt i natt jag vaknade kankse varannan timme eller nåt sånt men somnade om lika fort som jag vakade, så vaknade jag av att en av katterna öppnade dörren. Drygt som fan, hon har lärt sig hur man öppnar dörren, hoon hoppar typ på handtaget så det går upp sen är det bara att peta upp dörren.

Ska ta och göra mig iordning nu sen packa ner det sista innan jag ska äta nåt, tåget går 12:22 men lär åka ner i tid för jag sa hämta ut min biljett också och jag hoppas inte det strular sig som vanligt.

| Hörs senare, puss ;*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ååå jag vill också hem till Örebro snart

Postat av: Niklas

Svar: Ja jag är från Frövi, utanför Örebro. Men nu bor jag i Göteborg...



Kram

2008-08-16 @ 22:48:25
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback