Kvällsprat och kladdkaka.

Han är ett jävla svin men samtidigt så underbart vacker jag blir nästan knäsvag av att se på honom, jag önskar att jag aldrig sagt nåt utan bara tittat på avstånd. Nu känns det mest bara obekvämt när han är i närheten och jag skämer ut mig gång på gång.

Nu ikväll har jag och SIsse suttit hos mig och pratat massa och ätit kladkaka. Jag tycker om alla våra samtal, dom ger så mycket. Känns som vi är rätt lika på många sätt.

Jag ska alldels strax gå och tvätta mig och fixa klart med det som jag ska ha med till skolan imorgon matteboken och rättkunskapen. Bussen går 07:12 imorgon, jag hatar det och så börjar man dagen med matte med den jävla idioten, förlååt men jag gillar honom inte.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback