Through these fields of destruction

Det är sant. Jag är precis som alla andra. Jag följer strömmen. Här kommer beviset. En liten lista.

HAR DU NÅGONSIN;

Sagt nej till samlag? Jovars.
Varit medvetslös? Hmm.. Tja.
Hånglat med någon riktigt ful? Nej.
Hånglat med fler än 75 pers? Nix.
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? Nää.
Gjort något dumt? Yes sir!
Gjort något du verkligen ångrar? Har inte alla det?
Blivit full på ett släktkalas? Nej.
Varit full i skolan? Nejdå
Blivit portad ifrån en krog? Ehm nej.
Varit otrogen? Näe.
Varit nykter på nyårsafton? När jag var liten var jag oftast nykter på nyårsafton
Slagit sönder en tv? Nej men tv-dosa.
Önskat att du var av det motsatta könet? Jupp.
Fått barn? Nej.
Överdoserat? Möjligtvis tv-serier
Åkt ambulans? Yes sir!
Gjort något olagligt? Jadå
Blivit polisanmäld? Inte vad jag vet.
Slagit någon? Ja.
Skämts över dina föräldrar? Nej.
Skämts över dig själv? Haha ja.
Ätit ifrån en papperskorg? Nej.
Kissat ner dig av skratt? Ja på fyllan med Sisela.

SENASTE PERSONEN SOM;
Sov i din säng? Jag själv.
Såg dig gråta? Mamma.
Fick dig att gråta?
Du gick på bio med? Jessy, Fredrik och Rebecca på Sex and the city.
Du gick på stan med? Mamma.
Skällde på dig? Mamma.
Skickade ett e-mail? Musikpanelen.

HAR DU NÅGONSIN;
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Bråkat med din flickvän/pojkvän?
Yes.
Tagit droger? Nej.

ÖVRIGA CP-FRÅGOR;
Vad är du mest rädd för? Att förlora dom jag älskar och ormar.
Vilka kläder sover du i? Linne och trosor.
Vart vill du gifta dig? Inte i kyrkan iallafall.
Vad hatar du verkligen? Skånesubban.
Varit kär? Ja.
Är du ett hälsofreak? Lev och var glad, right?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja.
Är du ensam nu? Katten är här.
Vill du gifta dig? Antagligen, med rätt person.
Vill du ha barn? Yes sir, I do.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;
Gråtit? Nej.
Köpt någonting? Nix.
Varit sjuk? Ja blä.
Sjungit? Ohyes!
Velat säga till någon att du älskar den? Nej.
Träffat någon ny? Nej.
Saknat någon? Skojar du? Så det gör ont.
Kramat någon? Ja.
Kysst någon? Nej.
Haft samlag? Nej.

HAR JAG;
Digitalkamera? Ja.
Hemtelefon? Ja.
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Nej.
Husdjur? Yes sir!
Bra kompisar? Yes <3

EFTERSLÄNTARE;

Tar du receptbelagda mediciner? Nej.
Vem vill du fika med just nu? Alla mina vänner som jag saknar!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad kul det är med såna listor =)

Postat av: Niklas

Svar: Tack =) Ja jag hoppas det går bra =)

2008-08-10 @ 15:05:28
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Niklas

Missa inte tävlingen i min blogg...



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2008/08/tvling.html



Man kan vinna boken "Rostat bröd och andra tankar om livet" av Teri Hatcher...

2008-08-10 @ 16:38:55
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Rose-Marie

japp :)



Jo, cykeln. Men jag ska iaf cykla, ska inte ta så långt in till staan heller.. :) så seg är ja inte ^^ <3

2008-08-10 @ 21:33:11
URL: http://modelrosemarious.blogg.se/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback