When someone loves like I do dreams can come true.

nu är jag i gävle oh det känns helt underbart :]]
hade en kanontrevlig resa tillsammans med rosemaroe och sisela. haha! vi ägde nog hela tåget med våra fina sånger oh udda samtal. tillslut blev vi typ ensama i våran vagn xD GIRLPOWER på hög nivå. <3.

ikväll har jag sett film med mamma :] myspys. så skööönt med lov. det behövs verkligen. ska ta och fixa praktikplats också nu i veckan eftersom jag ska ha praktik vecka tretton och fjorton :]]

min mobil är verkligen helt fucked up. nu funkar den igen. får se hur den är nu i veckan annars får den åka iväg på rehabalitering eller hur det stavas ;P

nu ska jag ta oh gå in till my lovely brother <3

idag har även jag och sisela kommit ut att vi är ett par xD yeah!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback