I hate to be sick.

Idag har jag inte orkat uppdatera något alls först ny, haft feber som gått upp och ner hela dagen så jag har inte varit pigg alls. Har tillbringat den mesta tiden i sängen och sett film. Har klarat mig riktigt länge nu ifrån att vara sjuk, men klart det är dags nu.

Har legat och läst i min underbara bok jag fick av mamma också; Känn pulsen slå av Berny Pålsson som jag väntat på nu i 4 år sen jag läste hennes första bok; Vingklippt ängel som är en självbiografi om henne och hennes liv som pyskigst sjuk med Schizofren , missbruk och att vara självmordsbenägen. Den nya boken handlar om hur hon försöker ta sg ur allt och sköta sina mediciner.

Oh så har jag suttit och läst om både rättegången mot tyskan i Arboga och mot Anders Eklund. Läste precis att tyskan antagligen inte kommer bli fälld pga för lite bevis mot henne men är inte mamman bevis nog?! Man blir så jävla arg och frustrerad och Eklund som sitter helt känslokall mittemot offrens anhöriga! Jag förstår verkligen inte hur nån av dom, varken tyskan eller Eklund kan leva med sig själva efter att ha mördat oskyldiga och försvarslösa barn!

Om nu inte tyskan blir fälld hoppas jag iallafall att Eklund får ett långt jävla straff och att inte den nya pyskutredningen visar att han är sjuk för då får han ju vård och lindrigare straff, han förtjänar inte det! Han ska enligt mig sitta i fängelse tills han ruttnar!

| Nu ska jag lägga mig och se mer film, känner mig inte vidare alls. Puss på er!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback