Nyfikna lilla carro.

Ryggen känns faktiskt lite bättre idag tror jag fast jag har inte kännt efter riktigt än. Ligger fortfarande i sängen, illa jag vet men somnade inte först vid 05:00 det är svårt att hitta en skön ställning för ryggen.

Det blir bara att ta det lugnt idag, ska försöka fixa det sista i mitt rum efter att jag möblerade i söndags. Ser ut lite som om tredje världskriget härjat här. Haha!

Oh jag är så nyfiken! Mamma berättade igår att jag ska få en överaskning på fredag så jag blev ju nyfinken som fan. Men det är bara att vänta.

| So long långkalsong (sagt av Bert.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar! Jag gick in på sidan www.taaz.com. Där kan du göra allt möjligt. Jättekul verkligen!

2008-07-10 @ 12:58:54
URL: http://procasa.blogg.se/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback