Glass i Stadsparken.

Hade visst mattelektion imorse men vår andra mattelärare hade sagt till Johan att det inte var det så det blev helt fel men skitsamma skönt med sovmorgon! Åkte in till stan vid elva och möte Sisse och vi drog till skolan och träffade våran mentor för att åka till Stadsparken och äta glass med heeeela LoH klassen. Trevligt!

Sen har jag och Sisela gått på stan lite och suttit i en park och ätit melon och jordgubbar. Och jag har skit ont i mina fötter av skorna så imorgon ska jag ha bättre skor.

Nu ska jag färga min utväxt i håret, ta hand om mina onda fötter, göra mat och packa lite för imorgon kväll ska jag på marknaden med Sisse och Zammie och kolla runt och åka karuseller. Jag är rätt barnslig, jag äälskar fortfarande karuseller.

Hörs sen!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback