Ledig imorgon.

Ja jag är klar med alla mina kurser för den här terminen så imorgon är jag ledig och på tisdag har jag två lektioner eller nåt sånt tror jag. Guud så skönt det är. Men jag ska iallafall strax gå och lägga mig iallafall för ska upp och in till stan med Sisse en sväng när hon har slutat och så har jag lite ärenden att fixa.

En annan rolig sak! Jag var med i en tävling på skojj typ och skickade in min bästa roliga historia och vet ni? Jag vann! Det trodde jag faktiskt inte men kul iallafall. Så nu ska jag få nåt hemligt pris på posten. Ni kan läsa mitt bidrag här;
http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2008/06/vinnaren-i-roligaste-historian-tvlingen.html

Nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sägen.

Godnatt på er!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback