Ut och få lite frisk luft.

Jag satt inte på balkongen länge, det var rätt kallt där. Nästan precis efter att jag gått in kom vaknade mamma så satt jag och höll henne sällskap medans hon drak kaffe. Sen gick jag och duschade och håller nu på att göra mig klart för att gå ut. Behöver nog lite frisk luft.

Satt som sagt på balkongen och det känns inte som det är midsommar till helgen *ledsen i ögat* Jag vill ju bada med min nya döskalle bikini!

Men jag är på riktigt bra humör idag, bättre på länge faktiskt. Finns bara två saker som skulle få det bättre det ena är att få träffa alla i örebro, börjar känna saknaden nu och sommarlovet har bara börjat. Det andra är att åka lite längre ner i landet.

| Ska forsätta göra mig klar, hörs i eftermiddag!



Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback