Give us time to shine.

Nu är jag igävle <3. riktigt skönt. men jag saknar redan mina gullisar. har haft en riktigt bästig dag idag. missade busse imorse men det gjorde inte så mycket för jag möte fredde på väg till skolan. bussen från stan till skolan var full så vi gick (JAG GICK MED MIN ASTUNGA VÄSKA!) kom lite för sent med vadfan.
vid halv elva kom johan som såklart också hade försovit sig så jag hjälpte han med sitt hår :]] riktigt coolt är det. visade honom hur han skulle platta det. oh jag har varit så snäll att lånat ut min plattis i tre veckor. men jag lånar mammas när jag är igävle ju. :]]

när jag slutade halv tolv så tog jag bussen till sisela och gick iväg och köpte ett piercingsmycke sen till banken. så vart det ju "bara" en och en halv timme tills tåget skulle gå. så vi satt hos på järntorget oh prata :]

precis när vi kom till tåget så kom det in på spåret. helt fullt med folk vart det så vi fick sitta i "korridoren" (vet inte vad jag ska kalla det) ett tag innan det blev ledigt. träffade en lärare vi hade i grundskolan :] jag hade honom i rörelse och drama i sjuan :] grymt cool är han. och en jävel på teater. han har typ vart med i barnprogram på teckenspråk. kanonkul att träffa han. vi satt oh prata massa om allt. han undra hur det gick i skolan oh så och vart vi skulle nu. haha nyfiiken. sen så berättade han vad han själv sysslade med just nu oh så.

sen tog sisse oh jag massa kort i tåget. vi fick för oss att ta spegelkort på toa så vi gick in men sen kom det folk som skulle in. då började vi ju tok flabba xD. haha. älskar dig gums <3.

kollade på så ska det låta med mammi oh danne idag. myspys :] robert gustavsson var ju med. han är respekt!

imorgon ska jag till tandis så jag ska nog snart klättra upp och lägga mig. ska väl in oh prata lite med broder min först :]


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linn

GRYMT AVUNDSJUK!

2008-03-15 @ 18:30:39



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback