Take me out tonight cause i want to see people.

typ Glad påsk sötnosar :* .. lite sent kankse men ändå .. :]

Idag har jag inte gjort ett jävla skit. eller jo jag har badat :]. varit hos mammas kompis på middag och se myst framför tv med mamma. <3. Ibland behöver man såna dagar.

Just nu håller jag på få spel på våran minsta katt som precis börjar löpa och hon är inte kastrerad så nu går hon runt oh skriker som faan och trycker upp baken i vädret xD haha vilket jävla liv! Funderar på att kastrera helvetet själv just nu på köksbordet eller nåt .. fast så ond är jag inte.

är rätt uttråkad nu men sitter oh lyssnarmusik och chattar med lite trevligt folk :] har precis grejat med mina naglar också så nu ser dom hyfsat bra ut. =D.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig kväll! 8)

Postat av: wadne

glad påsk på dig me :)

2008-03-22 @ 23:56:06
URL: http://wadne.blogg.se



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback