Don’t let the devil ruin it all.

Hade riktig sovmorgon idag. sov till elva. gick upp oh satt mig vid datorn en stund då innan jag gjorde mig iordning för att åka till skolan, började ju halv tre sen satt vi där och fikade oh pratade till tre då fick vi gå. Lyx!
 
Vid halv fyra träffade jag Rosemarie och vi gick runt i stan ett tag innan vi satt oss och pratade lite :] sen träffade vi Rosemaries nya kärlek och gick runt med han ett tag för han hade typ rast ifrån jobbet.

Idag har jag också varit duktig och pluggat lite så jag kan lämna in till läraren imorgon.

Jag ska strax lägga mig är trött och känner mig lite halv dålig just nu men det går över. Imorgon ska jag hem till Rosemarie och vi ska se film :]


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback