I'm a plugghäst ..

inte nej .. fast jag har försökt lite idag iallafalll så jag har kommit en bit framåt.

Jag har mest suttit och pratat med Sandie hela dagen så trevligt så, jag längtar galet mycket tills hon kommer hit för då ska vi ha grymtskojj! heeela helgen.

Imorgon börjar jag ju inte först 14:30 så då ska jag passa på att tralla runt i stan och kolla efter lite små saker som jag behöver, känns som det var evigheter sen jag gick på stan men det är väl lika bra för man shoppar bara massa då ju, haha.

Tror jag ska ta och sätta på en film eller något börjar bli uttråkad och rastlös, Sisse skulle komma förbi men gissar på att hon fastnade på annat håll *blink*

Hörs kanske inget mer idag men skriver några rader innan jag drar iväg in till stan imorgon.

*slängpuss*




Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Ja visst är vi =) Det tar jag som en komplimang, för jag tycker att han är grymt söt =)



Kramar




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback