Sitter i skolan ..

Nu har man samhälle och ska skriva om ett land, jag skulle egentligen ha haft prov idag men skjuter upp dom till nästa vecka pga sömnbrist så jag inte orkat plugga nåt.

Jag blev rätt deppad när jag åkte till skolan för på vägen låg en överkörd igelkotte! vet att det heter igelkott men igelkotte lät sötare, jag tycker igelkottar är söta därför blev jag lite ledsen när jag såg den ligga där vid vägkanten. *ledsen i ögat*

Nej man kanske skulle läsa vidare på wikipedia eller nåt .. men jag har ingen lust att sitta ner, jag har fortfarande ont i svanskotan sen jag ramlade ner för trappan för typ två veckor sen.

Hörs senare!

*slängpuss*



Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Naaawwww, stackars igelkott. De är ju så söta...

Postat av: Niklas

Svar: Ja, Gert är cool =) Men jag tror att Titti är min favorit i MorronZoo =)

2008-09-19 @ 09:01:35
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback