Beck is the shit!

Egentligen så har jag inte alls gjort speciellt mycket sen jag uppdaterade sist, har lagat mat och sett på Beck. Till middag blev det fyllda paprikor med ris, köttfärs, ärtor och majs och smält ost, riktigt gott faktiskt för att vara första gången jag gör dem.
Sen så kunde man ju inte låta bli att se Beck - Flickan i jordkällaren fast jag har sett alla filmer förut speciellt dom äldre som jag säkert sett minst tre gånger vadera men denna film är en av mina favoriter sen så får jag aldrig nog av Gunvald Larsson och hans komentarer och heta temprament.

Har inte börjat packa än men det hinner jag göra, har ett par dagar till på mig att gå igenom allt som ska med, allt från smycken till kläder.

Sitter och lyssnar på musik nu ifrån Sweeny Todd, väldigt bra musik!

Kanske skriver något mer senare, men vet inte är riktigt trött fast jag sov så länge idag.

Godnatt iallafall ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback