Egypten ar super!

Nu har man var har i en veckan och det ar kanoners. Araberna kan visserligen vara galet jobbiga men man vanjer sig och forsoker att ignorera dem best man kan, vadret ar underbart och manniskorna ar skittrevliga och roliga. Manga av dom pratar lite svenska och sager massa knasiga saker som: hoppa hoppa lilla loppa, tjena mittbena och sex laxar i en laxs ask.

En annan rolig sak, mamma blev tungkysst av en arab igar och jag holl pa att flabba ihjal mig.

Idag har vi matat en kamel, man traffar kameler hela tiden pa gatorna. Stranderna ar kanon vackra och vattnet alldels blatt.

Nu har jag bara 8 minuter pa mig tills datorn stangs av sa jag ska ta avsluta har vi ska ga och ta lite drinkar i baren sen ringa lillebror.

Far se om jag uppdaterar nat mer har innan jag aker hem, har varken haft lust ellet tid forst nu.

Pusspuss hjartegull! :*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback