Gamla dagboksinlägg ..

Idag tog jag en riktig sovmorgon och sov riktigt länge så nu känner man sig utvilad.

Hade tråkigt så jag har läst massa dagboksinlägg sen 2002 och framåt och man ser verkligen hur mitt liv har varierat från år till år, hur jag har mått och vänner jag har haft som jag verkligen saknar fast allt gått åt helvete.
Och hur man skrev?! Haha, värsta fjortis språket och massa slanguttryck!

Blir en lugn dag idag och ska ta hand om mitt rum lite senare och fixa i mitt badrum (har ju eget), mamma har satt upp en till hylla för min som jag har är full.

Och så ska jag spela spel med mamma, det är skitroligt!

Hörs senare! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback