Jag hatar plogbilen!

För typ två veckor sen så vaknade jag tre nätter av plogbilen för det var så mycken snö men sen så smälte ju det så då slapp ju plogbilen ut och ploga och jag fick sova men nu så idag eller ja igår då så har det varit världens jävla snöstorm så idag vid 03:00 så var ploghelvetet tillbaka och väkte mig! Jag hör ju inte plogbilen men därimot så vibbrerar hela min säng när den kör fram och tillbaka här utanför. HELVETE!

Så nu har jag suttit här i över en timme och pillat med lite små bloggsaker: lagt till några viktiga nedräkningar, ändrat komentarsidan lite och så. Och så har jag beställt lite saker men dom kommer inte först i april för dom har inte kommit till Sverige än så det är bara att vänta ..

Jag ska väl lägga mig snart ett par timmar till tror jag fast egentligen så vet jag att jag bara blir tröttare då när jag väl ska upp så vi får se hur jag gör.

Hörs senare iallafall ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback