Packar och donar.

Sex timmar sen jag skrev sist typ! Har inte gjort speciellt mycket sen dess. Har färgat håret och packat lite smått, käkat kycklingpizza och just nu sitter jag med ansiktsmask och lyssnar på musk, känns lite udda att göra sig iordning den här tiden, haha!

Har lite små saker kvar att göra men väntar på att jag ska skölja av masken sen sminka mig och fixa håret men det blir inte än på nån timme.

Jag har garvat åt mamma hela eftermiddagen för att hon är så nervös, typ rätt att hamna vilse på Arlanda och så men eftersom att jag är så van vid att resa om så bara inom Sverige så är jag inte nervös alls.

 Nu ska jag forsätta lyssna på musik och gå igenom lite allt igen så inget blir glömt!

Hörs senare. puss så länge ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback