Dear blogg!

Haha rubrikbrist eller något.

Min måndag har verkligen varit lugn, nästan för lugn. Har mest suttit och kollat på film och lyssnat på massa musik sen så lagade jag middag, det blev spagetti och köttfärssås.

Och det snöar oh inte lite heller, det bara vräker ner.
(Så här såg det ut utanför mitt fönster förra veckan
när det snöade så här mycket.)




Nu blir det väl att sitta här och tjöta med lite folk innan jag lägger mig och försvinner i Ljudet av ditt hjärta!

Har inte riktigt haft någon blogglust idag så det blir nog ingen mer uppdatering ikväll men antagligen imorgon när jag vaknat.

*hugs 'n kisses*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback