Feber och illamående.

Idag är jag inte alls pigg har haft feber hela natten och vaknat miljoner gånger och varit tvungen att dricka massa vatten sen vaknade jag vid nio imorse med världens magsmärtor men försökte somna om och sov små stunder med vaknade av värken så för ett tag sen kräktes jag så nu är iallafall magsmärtorna borta.

Så det blir en dag i sängen idag med tyvärr och jag är riktigt rastlös så jag får försöka sysselsätta mig med film och photoshop.

Jag som hade planerat massa trevliga saker idag men ja vad gör man?! Det kommer fler dagar ju.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Stella Wedin

saknar dig med:/ och pigga på dig =) <3<3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback