Headache.

Orkade inte iväg till Redrum och tandis idag för jag har haft huvudvärk hela förmiddagen så jag åker nog iväg och fixar det imorgon istället.

Följer med mamma till ÖB, Rusta och sånt imorgon också, hon kände inte för att åka dit idag.

Blir en lugn dag idag istället, ska städa klart mitt rum lite senare för jag hade ingen ork igår men har inte så mycket att göra bara att plocka upp lite småsaker från golvet dt är egentligen Kim som tagit fram allt.

Måste köpa hårfärg också för min utväxt är riktigt hemsk just nu, haha! Ska fixa dt innan vi åker iallafall, har rätt mycket som ska göras nu innan resan.

Hörs senare ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback