Shit vad det snöar!

Det har snöat nu i över ett dygn! Förra året var det ju precis tio år sedan vi hade snökaos här i Gävle men jag minns det så väl, vi slapp gå till skolan och kunde vara hemma och leka och jag hade min dåvarande bästa kompis bara några meter ifrån mig och traktorerna hade byggt skithäftiga labyrinter på våran gård som vi sprang runt i.

Jag pallade inte att gå ut idag så jag ska iväg til tandis imorgon istället inna jag ska iväg till Redrum och den 3:e februari ska mamma och jag iväg och göra naglar igen, gjorde det förra sommaren. Det är så snyggt! Hur jag än sparar mina naglar får jag dom inte så snygga som jag vill.

Har mest legat och läst idag faktiskt det är knappt så jag lägger ifrån mig boken när jag ska på dass men jag la ifrån mig den nu för att försöka spara på spänningen lite.

Sitter just nu och lyssnar på Johan Plan från idol kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar hans röst eller inte, i vissa lptar sviker hans röst honom.

Ikväll är det Andra Avenyn, hell yeah!

Jag har funderar på att skaffa mig en egen domän till min blogg men har inte rikrigt tagit tummen ur arslet än och verkställt den iden än så vi får se hur jag gör. Just nu har jag ingen speciell blogglust alls men det varierar ju från dag till dag liksom. Funderar på ny design också men känner inte heller för det just nu men det kommer väl snart.

Ska försöka skriva nåt mera senare!

*hugs 'n kisses*

Kommentarer
Postat av: eve

själv är jag sugen med långt hår, tänkte spara men skulle tänka mig ha hårförläning... var köpte du dem eller på nån frissan? <3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback