Sjukskriven igen.

Jag var ju iväg och träffade skolläkaren idag 09:00 och han tyckte helt klart att jag behövde sjukskrivas vilket jag inte hade väntat mig men det känns skönt även om jag kommer sakna mina vänner skitmycket. Och han försökte få mig att förstå att jag verkligen inte får trycka ner mig själv för att jag inte orkar med skolan och skolarbeten men jag känner mig ändå besviken på mig själv när jag inte gör vad jag ska i skolan.

Åker hem nu i eftermiddag för jag har lite saker att fixa och måste prata med personalen här på kolletivet och lämna tillbaka sängen mamma hade när hon var här i november som fortfarande står här.

Hörs senare när jag sitter på tåget, känner mig lite små stressad nu.

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback