Time to say goodnight!

Haha jag har fortfarande inte tagit upp allt från golvet än det kommer hela tiden grejer imellan men det är bara jättelite kvar nu fast det tänker jag ta hand om i morgon, börjar bli riktigt trätt nu men det ser iallafall hyfsat ut här nu.

Imorgon ska jag iallafall åka iväg till tandis och prata med dom så jag får klart det någongång, jag hoppas dom har tid med mig på engång imorgon men antagligen får jag väl en tid till måndagen eller nåt sånt. Ringde tll Redrum idag också och dit fick jag tid imorgon eftermiddag så före det ska jag först som sagt iväg till tandis sen så ska jag göra mamma sällskap till Sandviken, det kan väl bli lite kul för jag är typ aldrig där.

Ska alldeles strax lägga mig ...

Godnatt på er gullungar! Dröm sött, vakna blött *blinkblink* Haha!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback