Dags för sängen strax.

Shit så trött jag är.

Har varit helt fullt upp idag, Kimpa har vart med mig hela dagen  och vi har varit på Köpis och guud vad han har skuttat runt och snabb som en vesla är han. Vi har iallafall haft den kanonmysigt och sen åkte vi hem och badade Kim och träffade nya bebisen som dom åter igen ändrat namn på så nu heter hon Tindra vilket är mycket finare.

Blev inte mycket till shopping idag, köpte ett lite örhängen, en dior mascara, 4 filmer och en skiva.

Jag är som sagt helt slut och ska alldeles strax gå och lägga mig, har lagt in lite bilder på bildagboken med pallade inte mer för att datumen är helt fucked up.

Imorgon ska jag troligtvis ta Kim också men det gör jag så gärna, älskar den grabben så otroligt mycket!

Godnatt på er! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback