Friday the 13th.

Godmorgon!

Idag är jag faktiskt på riktigt bra humör och har nästan ingen ångest eller klump i magen, dessa dagar kommer allt för sällan nuförtiden så jag kan inte annat än vara glad idag.

Har egentligen varit uppe sen 10:30 men har pysslat med annat så att bloggen inte blivit uppdaterad först nu, och jag ringde till frisören idag och dom hade tid för mig så idag ska det bli makeover, det ska bli skojj känner att jag behöver göra något nytt nu även om det inte kommer bli nå extremförvandling.

Jag hoppas du kommer nästa vecka .. du har lovat allt för många gånger men aldrig hållt det, om du visste hur många gånger du svikigt mig och inte bara mig utan mamma och för att inte glömma hur du har svikit Danne!
Kan du verkligen förändras .. ?

Ska göra mig iordning nu men vi hörs senare!

Puss! ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback