Gaalet tröött!

Idag har jag och Kimpa haft en mysdag, först var vi och hämtade förstoringen och bilden hos fotografen sen  på dollar stores och rusta och så har vi bara lekt och haft skojj men nu är jag såå trött! Ni ska få se förstoringen imorgon, orkar inte ladda in några bilder alls idag.

Köpte några biliga piercingsmycken på dollar som jag har i öronen, haha! Biligt skit men riktigt snyggt är det fast nu är mina öron öma, var tvungen att töja ut hålen lite, ni ska få se bild på det med imorgon. har inte satt i alla smycken än, orkade inte pilla i allt ikväll.

Nu ska jag strax gå och göra mig klar för sängen!

Godnatt ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback