Grattis Morbror!

Jag hatar när dagarna bara försvinner och man känner hur allt närmar sig.

Idag har jag varit på stan en sväng med mamma och Kim, jag skulle hämta en ny kamera på försäkringen sen passade man på att tralla runt i lite affärer och så träffade jag en vän till familjen, alltid lika kul att träffas.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på Simon & Tomas, my loverboys och så blir det väl att kolla på cityakuten och kanske försöka packa lite.

Ni kan ju "aldrig" gissa vad jag kollade på för film inatt.. haha! TWILIGHT! det är säkert snart 10:e gången jag ser filmen nu sen i november. SJUUKT!

Ska lägga in lite bilder här snart, får se om det blir lite senare ikväll eller imorgon!

Hörs senare, puss! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback