Jobbig dag.

Jag ska alldeles strax gå och tvätta mig och lägga mig, den här dagen har varit påfrestande och verkligen gått upp och ner.

Som jag skrev imorse så åkte mamma iväg med Schila som var helt borta hon släpade sig fram med framtassarna och bara skrek, dom tog massa blodprover och sånt och det visade sig att hennes njurar var helt fucked up och hon hade väldigt dålig tempratur i kroppen så dom gav henne dropp och la henne i värme. Nu är hon iallafall hemma igen vi fick hämta henne sent i eftermiddags och nu sover hon, är fortfarande väldigt ostadig på benen så vi får se hur hon mår imorgon.

Det var ju trots allt det jobbiga min födelsedag och jag har fått jättefina presenter och massa gratulationer, tack allihopa <3

Lite av vad jag fick;
Presentkort på HM, Gina och Ikea.
4500 kr.
Tungsmycke.
Örhängen.
Döskallerosetter till håret.
Badkulor och badbomber.
Spakit.
Bodykit från Bodyshop med allt möjiligt härligt med jordgubbsdoft.
Doftljus.
Foundation.
Dust it.
299 kr till mobilen.

Fick också en underbart vacker tårta om mamma beställt speciellt till mig, en rosa med rosetter. Ska slänga in en bild imorgon.

Imorgon ska jag nog ta hand om Kim ett tag men det gör jag så gärna, jag mår så bra då.

Godnatt på er ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback