Shopping lördag.

Har haft en väldigt trevlig dag idag med mamma på köpis, köpte en skitsnygg jacka sen blev det mest små saker typ smink, örhängen och två ursöta voododolls, haha inte för att jag tror dom funkar men ändå dom va bara så söta!

Nu har jag myskväll tillsammans med mamma framför tvn och melodifestivalen, jag har väldigt svårt att bestämma mig vilka bidrag jag tycker bäst om men jag tycker väldigt mycket om Moving on med Sarah Dawn Finer den är väldigt fin sen så tycker jag om Caroline af Ugglas, Måns, H.E.A.T, Malena Erman och E.M.D

Och jag diggar verkligen Petra Mede! Hon är så jävla cool med sina fantastiska komenterer.

Hörs lite senare ..

Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback